۴ پاسخ

واس من دومی زیر ۱۶۰ هست یعنی ۱۵۰ و ۱۴۰ پسره

اصلا ربطی به ضربان قلب نداره

پسره بنظرم

پسره

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نی‌نی و نیکی3س مامان نی‌نی و نیکی3س ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۲ ماهگی