دخترم بد جوری اسهال می‌ره چیکار کنم؟

۴ پاسخ

پسر منم مریض شده بود فقط تبش پایین نمیومد واسهال خیلی میرف بهش شربت پدی لاکت بده با موز وهمم زیاد اب بده ک کم اب نشه ی موقع بدنش
دوره داره تا دورش تموم نشه اصلا درست نمیشه بچه پسر من تازه دوروزه خوب شده با

پدی لاکت عالیه

ببر دکتر خدای نکرده بدنش کم آب نشه

بهش بایو لاکت بده اب مقطر او ار اس

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان جانان🧿 مامان جانان🧿 ۱۴ ماهگی
مامان ساریژ مامان ساریژ ۱۰ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته بیست‌ونهم بارداری