سلام خانما به نظرتون جنسیت چیه

تصویر
۸ پاسخ

روز تخمک گذاری هم اقدام کردم همون دفعه هم گرفته بود دیگه 20 روز بعد فهمیدم باردارم

یه دختر چهار ساله دارم اصلا تو ژن ما هیچ کدوم دو دختر ندارن هم از طرف فامیلای خودم هم از طرف شوهری همشون 3 پسر و یه دختر

شومبولش بالا نیست😁

دختره

خواستم نظرتون رو بدونم

80 درصد دختر احتمال دادن دیگه نمی دونم عوض بشه یا نه

انگاری پسر.
احتمال ندادن عزیزم؟

سونو حدس نزد ؟؟ پسره؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان نیکی و آریا مامان نیکی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هجدهم بارداری
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری