۹ پاسخ

فکنم مثبت چون منفی بودنی صفره حتما تازه داره تشکیل میشه

تمام علاعم حاملگی هم داشتم دیگه حالم گرفته شد

والا 20روز تاخیر داشتم از دیشب لکه بینی پیدا کردم و امروز که رفتم آزمایش دادم دیگه خونریزی شدید شد

چند روز تاخیر داری؟

عشقم احتمالا حامله بودی ..

منفی عزیزم

منفی برا منم ۰/۳شد امروز

منفی متاسفانه 💔🫂

منفی..‌

سوال های مرتبط

مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
faezeh saadi faezeh saadi قصد بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵👶🏻💙 مامان پسری🩵👶🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مریم_تهران مریم_تهران قصد بارداری