۱۲ پاسخ

موهاشو فر کردی

عکسشو نو بفرست برات اتلیه ایش کنم گلم

😂😂😂😂😂

پسر منم همینجوریه ازونور قربون صدقش می‌ره و بوسش می‌کنه ازونور میزنه رو شکمش

عزیزم میدونی اون ماچ وموچ از حسادته وای من این چالشو با دخترم گذروندم

اشکال ندارع اونم جزعی از دوست داشتنه🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂واییی دیده نرم و کوچولویه یهو زدع

خیلی خدا حفظش کنه بچه حسودی کرده یعو

عزیزم زیادی جلو پسرتون به نینی توجه نکنید امکان داره حسودی کنه اینطوری بشه بعدم اگه کاری کرد دعواش نکنید چون حساس تر میشه بدتر می‌کنه حواستون باشه یواش

شاید چون زیاد به نی نی توجه میکنید بچه حساس شده

خدا حفظش کنه عزیزم
عیب ندارع دیگه باید چیکار کرد

چیشد یدفعه😐😂هم دوسش داره هم شاید حسادتش گل کرد مثلا

سوال های مرتبط

مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی