خانوما برای سوزش معده راه حلی دارین؟! 😫

۷ پاسخ

قرص ناشتا ازونیوم

عرق زنیان

فاموتیدین و شربت لاکسی ژل

دکتر بمن شربت معده داد .ازین شیشه ایی بزرگا گفت مشکلی نداره

واییی من انگار راه مری و آتیش زدن🥲

راه حلی نیست فق بستنی بخور

قرص فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلی 💞 مامان تو دلی 💞 هفته بیست‌وششم بارداری