پسر من اصلا نمیخوره امگا ۳ چند مدل گرفتم ولی امگا ۳پلاس زینک یوروویتال گرفتم میخوره حتما با مشورت پزشک بده
من یو رو ویتال میدم به پسرم،خیلی بو میده
حواسم نبود بچت همسن پسر دوممه پسر کوچیکم که ۲ سال و ۹ ماهشه یهو میریزم دهنش میخوره ولی پسر دیگم که ۷ سالشع بدش میاد و واقعا مزه ماهی داره من خودمم خوشم نمیاد حالا بچه شما اگه سنش کمه شاید بخوره
پسر من از این خورد پرتقالی بود ، راحت میخورد
من از وقتی ک ب دخترم میدم زبون باز کرده
دختر منکه طعمشو دوست داره میخوره
نه بوی تن ماهی و طعم بدی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.