۲ پاسخ

من دیروز رفتم دکتر گفت قرص سرماخوردگی نخورم شربت دیفن هی آرمین خلاصه هرچی ک خواب آور باشه نخورم قرقره کنم منم خوب نشدم هیچ بدتر شدم

تو بینی دو قطره روغن سیاه دانه بچکون.
یکمی سوزش داره اگه تحمل نداری با روغن بنفشه قاطی کن
۲ قطره روغن بنفشه ۲ قطره روغن سیاه دانه
دو شب انجام بدی تمام عفونت های سینوس هارو پاک میکنه
دمنوش پونه پنیرک و آویشن دم کن جای چایی روزی ۶ فنجان بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی