۳ پاسخ

نگو دیشب تاصبح از پادرد مردم کمرمم مث پریودی خفیف درد داره

من پسر اولین طبیعی بود ۳۸هفته دنیا اومد کاش اینم زودی بیاد از باداری خسته ام

آره خواهر منم درگیرشم

سوال های مرتبط