۶ پاسخ

۳۶هفته و ۴روز رفتم ۲۹۰۰بود

به منم گفت 37

من ۳۵و۳روز رفتم
۲۶۵۰بود

۳۵ هفته ۲۷۰۰ بود نینیم

من ۳۵ هفته رفتم ۲۸۰۰ بود
بریچم بود ولی نامه نداد واس زایمان گف ۳۷ هفته دوباره برو سونو😫

من ۳۶ هفته و ۴ روز رفتم ۲۷۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ ۵ ماهگی