خانوما ب بچم پرتقال میتونم بدم دیگ

۵ پاسخ

بستگی به بچت داره معدش حساس باشه یا نه من یک تیکه میزارم تو پستونک میوه خوریش میخوره دوست داره دوقاشق ازابش میدم تا الان که خدارو شکر چیزی نشده

ن اصلا خوب نیست نده

تو دفترچه نوشته مطالعه کن چب بدی چه اندازه

نه عزیزم بخاطرع اسیدی بودنش برای معده بچه خوب نیست

نخیر.

سوال های مرتبط

مامان پسرام و تودلی❤️ مامان پسرام و تودلی❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان محمد نویان مامان محمد نویان ۱ سالگی
مامان مهراد💙👶 مامان مهراد💙👶 ۹ ماهگی