شیرخشک تروویتال گیر نمیاد حالا چ کنم😐

۴ پاسخ

تروویتال معمولی میدی؟
اگه معمولیه من ۴تا دارم برات مبفرستم

تروویتال arمیدین؟

البته نصفه هم دوتا پیمونه فقط ازش مصرف کردم گذاشتم تو یخچال

من ی پلمپ دارم یه دونه ام ازش دوتا پیمانه مصرف کردم میتونی پلمپ رو بیای ببری نصفه هم رایگان ببر مال هفته پیشه

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی