اينم نوار قلب نيني خوبه

تصویر
۶ پاسخ

خوبه خداروشکر

انقباض داشتی فک کنم

راستي ميگين اين نوار قلب تاريخ زايمان رو ميگ

اوووه ماشالله اینهمه حرکت داشت ؟من هروقت میرم پنج تا حرکت بیشتر نمیوفته

دكتر يكشنبه نوبت برام داد

از دکتر باید. بپرسی

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی