مامانا نوزاد پسرو ازکی میشه نشوند؟؟

۳ پاسخ

چه فرقی میکنه عزیزم؟؟ معمولا 6یا7 ماهگی همه بچه ها ربطی به جنسیت نداره

مگه پسر دختر داره؟

دکترا میگن ۵ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۶ ماهگی
مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی
مامان دخترم🤱🏻 مامان دخترم🤱🏻 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۱ سالگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان 🩵 مامان یزدان 🩵 ۶ ماهگی