خانومای اهوازی کیا پیش دکتر شجاعی ین راضین

۲ پاسخ

خیلی عالیه این دکتر

من
خیلی راضیم واقعا خوبه فقط معطلی مطبش زیاده ک اونم فک کنم نرمال باشه چون همه مطبا معطلی دارن

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته چهلم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری