حتی ی مامان بود گفت حامله مونده از ۹ ماه شیرگاو داد گفت خداروشکر بهش ساخت میگفت داد شیر رو ب بچش خودشم راضی بود هیچ حساسیتی ایجاد نکرد
دکتر من گفت شیر گاو بالای ۲ سال بدین بهتره
من از روز تولدش روزی سه بار شیشه پر
شیر ماجان ولرم میکنم میدم میخوره
بزار یک سال و دو ماه سه ماهه بشه بند بده
سلام عزیزم والا من از شش ماهگی بهش شیرگاو میدم
مشکلی خداروشکر پیش نیومده
من شنیدم پاستوریزه مجازه ولی محلی فک نکنم
سابقه دیابت تو خونواده درجه یک خودت یا همسرت اگه ندارین الان میتونی بدی
ولی اگه دارین بهتره بعد یک سال و نیم شروع کنی.
نظریه اش قطعی نیس ولی رعایتش ضرر نداره
دکتر اینجوری به من گف
بله ولی روزی یه وعده فعلا
بیشتر ن
من از یه سالگی دادم شبا ۲۴۰ سی سی
اوایل نمیخورد با شیر خشک هی ترکیب کردم الان دیگه عادت کرده میخوره
اگه حساسیت داره نده بعدا چن ماه بعد بده
بله بده من از ۱۰ ماه دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.