برا اینکه پستونک به بچه ندیم چیکار کنیم

۳ پاسخ

خب نده دیگه لازم نیس کاری کنی
واسه اینکه بهش پستونک بدی لازمه کاری کنی ک بگیره

خوب نده گلم قرار نیست کار دیگه ای بکنی..چون بچه خودت چیزی ندی اون ک درخواست نمیکنه من باوجود گریه های بچه م هیچوقت بهش ندادم..چون بعدش ازشیرمادر هم سختترشه گرفتنش

چرا ندی دکتر بمن گف بده خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۰ ماهگی
مامان هستی و همتا مامان هستی و همتا ۸ ماهگی
مامان ماهور 🧿🧿 مامان ماهور 🧿🧿 ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۶ ماهگی