۱۳ پاسخ

خدا😅

شایدم یه نشونس🥲🩶

اوخ ننه چه بامزه🫠😍😆

تبریک میگم عزیزم😂😍

ینی اندازه این فلفلم عرضه ندارم 😀

انشاالله قسمت خودمون بشه

معلومه کاملا جر خورده تا بدنیا بیاد طفلی😂

شما فلفل‌ دلمه خورد میکنین میزارین تو فریزر یا ن چطور استفاده میکنین

خوداااا😍

حالا سزارین بوده یا طبیعی

فلفل دلمه هم نی نی دار شد ما ولی هنوز نشدیم خخخ

😅😅😅

عه چ جالب

سوال های مرتبط

مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری