من شکم مثل نبض یا حباب نمی‌دونم بچس ؟؟

۸ پاسخ

منم اینجوریم

تو ۱۳ هفته زوده حرکت بچه رو حس کنی به احتمال زیاد نبضه

حرکات رودته عزیزم . بچه ۱۹ هفته به بعد

احساس میکنم یه چیزی حرکت میکنه

نفخ هست

منم اینحوریم بارداری دوممه و جفتم خلفی سر پسرمم هم اینجوری بود من مه میگم نی نی اخه از قبل نبود

اره بچه س 😌

بچس عزیزدلم

سوال های مرتبط