چرا بخیه های داخلیم‌جذبی نیستن ؟🤐🫠🫠🥲

۳ پاسخ

برا من نزدیک یه ماه شد جذب نشد همسرم با موچین همه رو کشید🥲

برا من هیچکدوم جذبی نبود کشیدم

چی میگی؟؟؟ اونا که صد درصد جذبی هستن ' بیرونیام جذبی هستن

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی