خانما تیروعید بارداری خطرناکه کیا تیروعید بارداری گرفتن؟

۶ پاسخ

برا من یه کوچولو بالا بود که دارم قرص میخورم

کم کاری تیروئید علائمش چجوریه ممنون میشم کسی که اطلاعات داره بگه

منم تیرویید کم‌کار دارم .... آره حتما پیگیری کن رو سیستم عصبی بچه تاثیر داره ... حتما دارو مصرف کن

متاسفانه من..تیرویید کم کار دارم و روزانه دارو میخورم

منم چهار ساله دارم سر دخترم گرفتم دارو بخوری مشکلی نداره ولی هر ماه چک کن

من گرفتم برا قبلی هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان هنوز باردارم مامان هنوز باردارم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری