کیا سلفری جنسیت رو براشون اشتباه گفتن؟

۸ پاسخ

سلفری ۹۹.۹۷ درصد درست تشخیص میده
من تا حالا ندیدم برای کسی اشتباه بشه

سلفری بابا کروموزومشو درمیاره دقیقا میگه چیه حالا دوسداری صبر کنی صبر کن ولی سلفری دقیق بعد اصلا ازمایشش تو ایران انجام نمیشه نمونه تورو میفرستن خارج اونجا انجام میشه برا همین هم زمانبره هم هزینش بالاست

واسه من درست گفت

برا من که درست بود

یلفری جنسیتو نمیگه صددر صد من هفته پیش ازمایش سلفری دادم وفتی پرسیدم گفتن این ازمایش برای کروموزون هاست ربطی به جنیست نداره ازمایش تایین جنسیت فرق داره بااین گفت این ازمایش صددرصد جنسیتو نمیگه وفقط احتمال میده

سلفری دقیقه گلم، اکثرا هم کسایی که دو یا سه قلو باردارن ممکنه برا اونا یه درصد کمی خطا داشته باشه

دقیقه اشتباه نمیشه تو سلفری

سلفری دقیق

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری