خانوما بتام بالای ۱۰۰۰ و ۱۰ روز عقب انداختم طبیعیه؟نگرانم

تصویر
۷ پاسخ

اون مایع آزاد چی هس؟

نرماله

نگران چی دقیقا؟؟؟مبارکه دیگه❤️❤️❤️

برا منم ۱۰۰۰ بود .استرس نداشته باش

نگران واسه چی

آره دیگه نرماله قشنگم احتمالا لقتخت دیر گرفته

خوبه که مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان گوکولی مامان گوکولی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی💙🩵 مامان نینی💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری