۱۰ پاسخ

نوش جون همشون

سوپ مرغ و پودر برنج و جو و شوید و جعفری و کدوحلوایی

امروز هرچی دادم نخورده کوکو سیب زمینی خیلی دوست داره میخوام درست کنم خدا کنه بخوره

سوپ عدس

گوشت مرغ هویج سیز زمنی اب پز کردم بهش ماست میزنم میشه الویه

ماستتت

من عدسی گذاشتم ک واسه شب خیلی خوبه خواب اوره..

حریره ی نشاسته ی بادوم.البته مغز پیته هم توش ریختم

عدس پلویی که یه ساعت دیگه دور ریخته میشه😂

هیچی الان از سرکار اومدم😭😭

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان وروجک 🩵🩷 مامان وروجک 🩵🩷 ۲ سالگی