خانوما ۳۱هفته و دو روز وزن ۲۲۵۰خوبه؟

۱۲ پاسخ

ماشاءالله عالیه. چی خوردی میشه ب من بگی چی نوش جان کردی

زیاده خیلی.شلید دیابت داری

اره خیلی ماشالا

ماشاالله درشته

ای جان توپولوعه

تپله‌

من ۳۰هفته رفتم نزدیک۱۷۰۰بود به نظرم خیلی خوبه واسه شما

ماشاالله عالی

عالیهههه

عالیه عزیزم رژیم خاصی داشتی؟

عالیه ماشاالله

عالیع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی