خانوما وزن بچه تو ۳۱هفته ۱۴۰۰خوبه؟

۵ پاسخ

من 32هفته رفتم 1800بود مال شمام نرماله

فکرکنم نرمال باشه ولی کباب و حلیم اینا بخور وزن بگیره

ار نرمال
ولی خوب بازم یکم تغذیه کن
من 32 رفتم ١٨٠0 بود

عزیزم چ کردی وزن بچت رفت بالا؟

من ۲۹ دقیق رفتم ۱۵۰۰ و۹ گرم بود البته مال شما نرماله

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان هاکان خان مامان هاکان خان ۶ ماهگی
مامان Nafas🩷🩵Hosyn مامان Nafas🩷🩵Hosyn هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 مامان مهیار🐥🐣🌈🍼 ۲ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی