۶ پاسخ

آره نرماله

من 28 هفته و 4 روز وزنش 1300 بود که گفت نرماله

نه عزیزم تو ۲۹ هفته وزتش خوبه 😊

شما مگه 30 هفته نیستی ؟

https://t.me/+iLwPmw-j968xMzE0
بیا اینجا سوالاتتو بپرس

خودش نگفت خوبه یا نه؟
من ۲۹هفته و۶ روز سونو رفتم ۱۳۳۰ بود گفت کمه

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی