۵ پاسخ

اره عالیه

آره بابا عالی

اره مال منم ۳۱ هفته و ۳ روز ۱۷۵۰ بود دکتر گف نرمال خوبه

اره عالیه
من ۳۰ هفته و ۴ روز رفتم وزنش ۱.۶۷۷ بود

اره 😍

سوال های مرتبط

مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی