۲ پاسخ

من پدی لاکت دادم

سلام دفع نوزاد کلا شل هست. چجوری فهمیدین اسهاله؟
شیرمادر میخوره یاشیرخشک؟

سوال های مرتبط

مامان محمد یونس مامان محمد یونس ۱۱ ماهگی
مامان آوا خواجوی مامان آوا خواجوی ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد