منم میدم خیلی خوبه ولی فعلا پیش دکتر نبردم ببینم پیشنهاد دکتر چیه خودم نان گرفتم میدم
خو خوبه نان همجا گیر میاد
من از اول نان میدم
خیلی شیر خشک خوبیه زودی بچه وزن میگیره
من آپتامیل گرفتم
من نان يه ماه دادم به پسرم از سه روزگى دادم تا يه ماهگى
خيلى خوب بود خوبم وزن ميداد
ببلاک خوبه
بهم گفتن نان سنگینه منم اول نان میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.