خانوما برا بچم چ مارکی شیرخشک خوبه؟

۷ پاسخ

آپتامیل

من نان میدم خیلی راضیم
نه یبوست شد نه مشکلی پیش اومد وزن گیریش هم عالیه

آپتامیل

ببلاک

نان سنگیه بچه یبوست میگیره

راستش من تجربه ندارم ولی از جند نفر پرسیدم گفتن آپتامیل خیلی خوبه و معمولا به معده ی همه ی بچه ها میسازه

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی