چ مارکی بگبرم شیر خشک برا بچه ی روزه

۳ پاسخ

من از شب دوم بعد تولدش به پسرم آپتامیل ۱ میدم راضی ام

ببلاک سبکه برا بچه داره به دنیا اومده خوبه نان یوبوست میاره

من اپتامیل پرونوترا میدادم اوایل بهش میساخت دیگه باهاش رفلاکس کرد ندادم
وزندهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌺گندم🌺 مامان 🌺گندم🌺 ۴ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی