۱۳ پاسخ

شیردوش + غذای خوب+ قرص شیرافزا

من اپتامیل میدم

تا چندروز اول طبیعیه شیر کمه بده بمکه شیر راه میفته خودتم بخواب و استراحت کن . شیر خشک نده که ممکنه دیگه سینه تو نگیره

من اپتامیل میدم به پسرم

من ی قطره شیر هم نداشتم شب اول بچم تا صبح از گرسنگی گریه کرد.

منم روز اول شیر نداشتم رفتم دکتر برای دخترم ببلاک کامفورت نوشت،الانم دخترم در کنار شیر خودم ببلاک کامفورت کمکی میخوره

شیر بده تا شیرت بیاد با اب گرم بشور هرچی بچه میک بزنه بیشترمیاد

ببلاک

اولش همه شیر ندارن هم اینکه آغاز خیلی مفیده بزا بخور هم اینکه با مک زدن شیرت بیشتر میشه

برو مشاوره شیردهی راهنماییت کنن

ببلاک

اولش همه شیر ندارن . آغوز دارن . بده بچه سینت رو بمکه که شیرت راه بیفته

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان 🌺گندم🌺 مامان 🌺گندم🌺 ۴ ماهگی