۴ پاسخ

نان خیلی وزن میده، بدای بچه من که خوب بوده، بیشتر از نمودار اضافه کرده

اپتامیل کم پیدا میشه من رفتم ببلاک گرفتم

شیشه شیر اونت ، بی‌بی سیل ، دکتر براونز عالی‌ن
اپتامیل خوبه

من اپتامیل میدم عالیع

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته ناز مامان فرشته ناز ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی