شیشه شیر برای بدو تولد چه مارکی خوبه چندقطره

۷ پاسخ

من فعلا بیبی لند طرح اونت گرفتم همین طور پیش بره دکتر براون میگیرم هر چند تا الان با بیبی لند اوکی بوده

دکتر براون

من بیبی لند گرفتم

من اونت دو قطره دارم ، ولی حس میکنم زیاد می‌ریزه ، شما اگه تصمیمت شد اونت حتما یک قطره بگیر یا نیم

من بی بی لند گرفتم‌ فعلا

من دکتر بروان گرفتم

من دکتر براون گرفتم

سوال های مرتبط