نزدیکی تو هفته من خطرناکه؟

۶ پاسخ

من دکتر بهم گفت تا سه ماه اول نداشته باش
ولی حتما از دکتر بپرس روم نمیشه نداره

انقدر میترسم مامانم میگفت اشکال نداره مادرشوهرم میگفت تا ۴ ماه نباید نزدیکی داشت 🤦‍♀️😶

دکترم بهم گفت اگه درد شدید یا خونریزی و لکه بینی نداری اشکالی نداره
ولی ما خودمون منع کردیم تا انشالله جای بچه سفت بشه☺️

تو هفته منم خطرناکه؟ من خجالت میکشم به دکترم بگم

اگر سونو رفتی و هماتوم نداری مشکلی نداره

اره عزیزم هفتت پایینه

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خیار🥒 مامان خیار🥒 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری