سلام نزدیکی توی هفته های اول خطرناکه

۷ پاسخ

مشکلی نداره
فقط پوزیشن از پهلو باشه ک ضربه زیاد نخوره
و عمقی نباشه زیاد

اول اینکه بستگی ب حالت داره، بعدش اگه مشکلی نداری نزدیکی ن اینکه بد نیست خوبم هست

تا سه ماه نباید داشته باشی گلم

دکتر ب من گفت نداشته باش یا اگر داشتی با کاندوم باشه،منم چون لکه بینی داشتم ترسیدم اصلا

سلام عزیزم ، خیلیییی زیاد رعایت کنید ، رابطتون زیاد خشن طوری نباشه😅

آروم باشه فکر نکنم خطر ناک باشه فقط جلوگیری کن حتما

اره تا سه ماه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان علی مامان مامان علی هفته هشتم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی