سلام
تو هفته ۱۰بارداری میشه نزدیکی داشت یا خطرناکه؟

۴ پاسخ

سه ماه اول نبابد نزديكى داشت و حتى سه ماه اخر 🙃

اگه مشکل خاصی نداره نه هیچ ایرادی نداره

اگر منع نداری (هماتوم ،جفت سرراهی، جفت پایین ، لکه بینی ،خونریزی) مشکلی نداره پوزیشن پهلو ب پهلو خیلی اروم انجام بده

سه ماهه اول و سه ماهه آخر توصیه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ۰۰۰۰ مامان ۰۰۰۰ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری