سلام دوستان تو دوران بارداری میشه نزدیکی داشت ؟

۶ پاسخ

۳ماهه اول کنترل کن بعدشم ماهی یکبار البته اگه منع نباشی

آره اگه خودت و نی نی مشکلی ندارین عیب نداره فقط جلوگیری بکن و پوزشین هایی انجام بده که خودت راحت باشی

۳ماه اول میگن خوب نیست

دکترم به من گفت نداشته باش

باید از دکترت بپرسی ببینی مشکلی نداری اگه بگه ن میتونی ولی یواش

اگه دکتر منع نکنه اره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری