۳ماهه اول کنترل کن بعدشم ماهی یکبار البته اگه منع نباشی
آره اگه خودت و نی نی مشکلی ندارین عیب نداره فقط جلوگیری بکن و پوزشین هایی انجام بده که خودت راحت باشی
۳ماه اول میگن خوب نیست
دکترم به من گفت نداشته باش
باید از دکترت بپرسی ببینی مشکلی نداری اگه بگه ن میتونی ولی یواش
اگه دکتر منع نکنه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.