بله سقط اوره
کمش مشکلی ایجاد نمیکنه زعفرون هم همینطوریه اگه یکم تو غذا باشه میتونی بخوری زیادش ضرر داره
من که حدودا دو ماه نمیدونستم باردارم همه چی خوردم بعدش هم میخوردم ولی خب کم فقط درحدی که یکم تو غذا باشه
اگه یکم توغذاباشه بخوری مشکلی داره چون من امروز خوردم
اره عزیزم متاسفانه
باعث سقط میشه نخور
نخور بده برات
اوهوم قاعده آوره
آره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.