۷ پاسخ

طبیعی تا دوماه

عزيزم يه سکه بزار روش وچسب بزن خوب ميشه

برمیگرده برای پسرمم بود توش هم چرک زد بود دکتر گفت فقط دقت کن حتما پوشک رو زیر ناف ببندی و با ی پنبه تمیز روش بزار و بردار

ماروش سکه یا پارچه میزاریم میبندیم میره داخل

برا پسر منم همینجوریه بردم دکتر گف طبیعی بعد از دوماه میره تو

منم پسرم اینجوری بود

طبیعی پسر منم اینطور بود تا چهلمش بعدا می‌ره داخل

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان پریاوپرهام مامان پریاوپرهام ۵ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی