انومالی سنو واژینال هم داره؟؟؟؟

۵ پاسخ

من رفتم آنورمالی درجا اول واژینالو انجام داد🫠
قبلش سرویکسم کم نبود معاینه کرد یهو دید کمه

برا من دکترم نوشته بود. باید ازش بپرسی

نه عزیزم مگر اینکه دکترت برات نوشته باشه

شکمیه مگه اینکه به طول سرویکس شک کنن اوقت واژینال بنویسه
برا من که اینطور بود

ن عزیزم فقط شکمیه.البته اگ دکترت واست ننوشته باشه واژینال

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد