۱ پاسخ

منم بخاطر داروهای هورمونی کیست اوردم ک دکترم بهم قرص ضدبارداری داد دوماه خوردم اوکی شد کیست رفت

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته سیزدهم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سیزدهم بارداری