۴ پاسخ

چون جاش تنگ تر شده حرکاتش هم کمتر

اره منم خس میکنم کمتره
فقط ازداخل خودم بعضی وقتا خسش میکنم
نصف شب که بیدارمیشم واسه دستشویی تازه اذیت میکنه

منم اینجوریه 😢باید ب دکترم بگم

برای منم همین از ۳۱کم شد
چند روز زیاده چند روز خیلی کم

سوال های مرتبط