تو شیردهی میشه مفنامیک اسیدخورد؟

۵ پاسخ

اره. من همش از اون قرص میتدازم

بله میشه

اره عزیزم بعد زایمان حتی دکترا مفنامیک میدن که تازه میخوایم شیر بدیم... فقط مسکن های که کافیین دارن نمیتونی بخوری

بله بخور من دکتربهم واسه دردم

مامانا پسرم از وقتی غذا خوره شده شکمش هر سه چهار روز کار می کنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان آقا مهبد💙 مامان آقا مهبد💙 ۱ سالگی
مامان سانیار مامان سانیار ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی