سلام مامانا .ازمایش پیش فعالی چجوره؟؟

۵ پاسخ

ازمایش نداره باید ببری ارزیابی گفتاردرمانی سوال ازت میپرسه طبق اون میفهمه با ببری روانپزشک

وا بچه تو این سال باید فضولی کنه فضولی نکنه میگن مریضه‌

زیر ۷ سال تشخیص بیش فعالی نداریم آزمایش هم نداره تست و ارزیابی

زیر۷سال نمیگن کودک بیش فعاله هرکارکنه یاجلب توجه اس یااقتضای سنشه موقع مدرسه رفتن میفهمن دقیق

مگه آزمایش داره

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی