مولتی ویتامین معرفی میکنید که خوش طعم باشه؟

۶ پاسخ

ویواکیدز

من لیپوزوفر میدم، ترکیب مولتی و آهن
طعم تافی میده

ویواکیدز کیفیتش از همه بهتره . مزشم خوبه

آویفر

مولتی اویفر اشتها آور هم هست

نیچرزاید خارجی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱ سالگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی