سلام صبحتون بخیر با تدی قشنگم 🐻🥰♥️

تصویر
۴ پاسخ

خیلی کارش زشته کسی که با دل سیاهش نفرین میکنه ب اولاد آدم عزیزم عیب نداره صدقه بذار ب نفرین هیچکی نیست اونی ک داده خودش حفظ میکنه

چیشد جریانتون با اون خانمه ؟براش ست رو‌نفرستادی؟بیعانشو ندادی؟

قیمتاشونو میگی عزیزم

اگر باردار شدم حتمن یه ستشو ازت میخرم واقعا خوشکل😍

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی