سلام خانوما چند هفته برم سونو انتی دقیق تره

۷ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم طبق سونو قلب
سنش زیاد شد ۱۲ هفته و ۱ روز شد تو ان تی
از همون حدود ۱۱ هفته و ۴ ۵ روز میتونی بری بهترینش میگن ۱۲ هفته اس و تا ۱۳ هفته ۶ روز وقت داره

۱۲ هفته ب بعد دیگه ۱۲ هفته و ۲ روز من رفتم

۱۲ هفته

ممنون

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲ هفته ۳ ۴ روز اوکی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری