دخترا عددش خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم دیدی گفتم زود نیست 😍☺️
منم روز سوم تاخیرم آزمایش دادم🥹

ای خدااا مبارکه😍🥹

عدد بتا منم ۲۰۰ بود مبارکت باشه خوشگلم

😍😍مبارکه

بتا هم نباید میدادی تیتر بتا باید میدادی

مبارک باشه عزیزم بارداری بی خطری داشته باشی😍

۴۸ساعت دیگ تکرار کن

خوبه بنظرم دوروز دیگ هم تکرار کن اگه دوبرابر شد خیالت راحت باشه یعنی رشدش خوبه

عهه مبارکه قشنگم الان تاپیک هاتو دیدم😍😍😍 چقد خوشحال شدم❤️

بله مبارکه گلم

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید

با چند روز تاخیر

آره

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🌰❤️‍🔥 مامان فندق🌰❤️‍🔥 هفته سیزدهم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان ۲ ماهگی